نارسایی کلیه با کراتینین سرم 10 آیا دیالیز تنها گزینه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین سرم 10 آیا دیالیز تنها گزینه

نارسایی کلیه با کراتینین سرم 10 آیا دیالیز تنها گزینه است؟ در درمانگاه، سطح کراتینین سرم 10 در مرحله 5 بیماری کلیه، که آن هم به عنوان ارومیه شناخته شده است. برای درمان این بیماری، پزشکان توصیه می دیالیز خواهد شد، که می تواند آن علایم جدی ناشی از اختلال کلیوی را کاهش دهد، بنابراین برای کمک به آنها زندگی بهتری داشته باشیم. اما همانطور که همه ما می دانیم که طولانی از لحاظ دیالیز خواهد شد برخی از عوارض را، تا مردم به دنبال برخی از درمان های دیگر.
آیا دیالیز تنها گزینه است؟
در گذشته، علاوه بر دیالیز، پیوند کلیه تنها راه برای بهبود بیماری کلیوی است. و پیوند به عنوان یکی از بهترین روش درمان است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. اما این هزینه مقدار زیادی از پول و مدت زمان طولانی به کلیه راست صبر کنید. چه چیزی بیشتر، برخی از بیماران ممکن است نمی تواند آن را باعث شود برخی از علائم سروز یا عوارض.
در روز ما، برخی از روش های درمانی دیگر بر اساس طب سنتی چینی می تواند درمان های جایگزین خوبی از دیالیز وجود دارد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی از معروف ترین است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک نارسایی کلیه با کراتینین 10 از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک گرفتن بیمار دیالیز خلاص شدن از شر به تدریج با بهبود عملکرد کلیه است. این را می توان در هر فصل و هر آب و هوا استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ ترکیبات موجود در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن را به یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می تواند این بیماری را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه شما می توانید به ما پیام بگذارید نیاز دارید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: